Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Είναι κανείς εδώ;

Έχω δυο ονόματα σαν τις βασιλοπριγκίπισσες. Αννά-Μαρία π.χ. Χα! Το δικό μου είναι καλύτερο. Κωνσταντίνα-Δανάη. Αλλά, θα με λες αυστηρώς Δανάη. Αφενός, διότι μ'αρέσει το Δανάη, αφετέρου διότι και Κωνσταντίνα να με αποκαλέσεις, εγώ δεν θα ανταποκριθώ. Μεγάλη η δύναμη της συνήθειας, darling. Θα τα πούμε και παρακάτω. Δεν έχω αδερφάκια. Τώρα εσύ, ίσως με λυπηθείς, ίσως με αποκαλέσεις ''κακομαθημένη'' ή ''καλομαθημένη'' (ποτέ δεν κατάλαβα την διαφορά ανάμεσα στις δύο λέξεις) , ίσως χαρείς με την τύχη μου, ό,τι και να κάνεις δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Πάντως, να ξέρεις, πως είμαι και εγώ άνθρωπος σαν και σένα, καρδιά μου, ακόμα και αν εσύ έχεις αδέρφια.

Είναι σημαντικό να ξέρεις πως φέτος δίνω πανελλήνιες. Οπότε, ίσως να μην με κρίνεις αυστηρά έχοντας αυτό κατά νου. Πώς να στο πω, darling; Φέτος η φάση είναι και πολύ....out of reality. Αν νομίζεις, χρυσό μου, πως είναι εύκολο να είσαι Έλληνας μαθητής της γ'λυκείου, τότε sorry, γιατί είναι και η πρώτη γνωριμία, αλλά είσαι μαλάκας. Κράτα το αυτό που λέω. Ασχολούμαι εκτός από τα αρχαία, τα λατινικά, τη λογοτεχνία και τα συναφή, με το θέατρο (βιβλία παράστασεις κ.λ.π), με λογοτεχνία, με ποίηση, με μουσική, γενικώς ρε παιδί μου...είμαι και πολύ κουλτούρα, να πούμε. Λένε πως έχω humor, κάτι το οποίο θα φάνει παρακάτω αν ισχύει. Επίσης λένε πως είμαι κάπως έξυπνη, έχω κάποιο λέγειν, γενικώς ok, σαν ανθρωπάκι και εγώ , σε 2-3 πράγματα θα'μαι καλή.

Σ'αυτό το blog να σου πω τη φρικτή αλήθεια δεν ξέρω σε τι θα αναφέρομαι. Σε θέατρο; Σε πολιτική; Στον έρωτα; Σε φιλίες; Ούτε που'χω ιδέα και ούτε ξέρω και πόσο συχνά θα γράφω. Θα μου πεις, που πας; Έχω πάντως στο ενεργητικό μου, δύο blogs που είχαν μια αξιόλογη πορεία, αλλά βρε αδερφάκι μου, πολύ μελούρα κατάντησαν και τα δυο. Αν και το 2ο ήθελα να'χει άλλη πορεία, αλλά αρχίδια. Θέλω πάντως, τώρα, να μιλάω πιο ελεύθερα (γι'αυτό και οι βρισιές) , να αναφέρομαι σε ό,τι γουστάρω (από βιογραφίες μέχρι επικαιρότητα) και να βλέπω και τις απόψεις του κοινού. Επιπλέον, να προσθέσω, πως σε καμιά περίπτωση, δεν θέλω, άτυχε αναγνώστη τούτου του blog, να σε στεναχωρήσω με τα δικά μου μονολότι είναι άκρως ενδιαφέρονται βεβαίως-βεβαίως. (Πλάκα κάνω, μη ψαρώνεις.) Να σου πω , πως είναι η 7η φορά που επιχειρώ να κάνω την 1η ανάρτηση στο blog αυτό και μάλλον επιτέλους...το καταφέρνω; BINGO! Δεν φαντάζομαι πάντως να σε κουράσω, διότι αν μη τι άλλο, στη σύνταξη είμαι καλή. Ε, τι στο διάολο πια; Κοτζάμ θεωρητική κατεύθυνση!


Μετά εκτιμήσεως,
Δανάη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.