Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Δε θέλω...

Δε θέλω να μου λες πως μ'αγαπάς.
Θέλω να μιλάμε με τα μάτια και μονάχα έτσι να λέμε τι νιώθουμε.
Δε θέλω να θες να'ρχεσαι σε εμένα για να με πηδήξεις.
Θέλω να'ρχεσαι για να μου μιλήσεις!
Δε θέλω όποτε μαλώνουμε να με βρίζεις.
Θέλω να με αποστομώνεις με επιχείρηματα!
Δε θέλω να μην κοιτάζεις άλλες γυναίκες.
Μα, θέλω να λες πως είμαι καλύτερη απ'όλες αυτές!
Δε θέλω να γίνεσαι τύφλα όποτε μαλώνουμε.
Θέλω να μιλάμε και να γινόμαστε τύφλα μαζί!
Δε θέλω να μου λες ''για πάντα''.
Θέλω να μου λες ''έλα να ζήσουμε το τώρα''!
Δε θέλω να κοιμάσαι όποτε έρχεσαι σπίτι μου.
Θέλω να ξενυχτάμε αγκαλιά!
Δε θέλω να το βάζεις κάτω στα δύσκολα.
Θέλω τότε να με έχεις δίπλα σου!
Δε θέλω να με ζηλεύεις.
Θέλω να ξέρεις πως σε έχω πολύ ψηλά!
Όποτε μαλώνουμε δε θέλω να μου λες ''Τελειώσαμε''.
Θέλω να μου λες ''Εγώ θα'μαι εδώ για σένα''!
Δε θέλω να'σαι γκόμενος.
Θέλω να'σαι σύντροφος,φίλος και αδερφός!
Δε θέλω να στεναχωριέσαι όταν σου μιλάω άσχημα.
Θέλω να μου ρίχνεις δυο χαστούκια να συνέρχομαι!
Δε θέλω να κλαις όταν δεν είσαι καλά.
Θέλω να κλαίμε μαζί!
Δε θέλω να λες πως είσαι ερωτευμένος.
Θέλω να το δείχνουν τα μάτια σου, το κορμί σου, η ψυχή σου!
Στο κάτω-κάτω,δε σου ζήτησα ποτέ να μ'αγαπάς.
Θέλω μονάχα να μην μπορείς να ζήσεις χωρίς εμένα!
Αλλιώς δεν μου κάνεις μωρό μου!

2 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.