Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Ακούς; Υπάρχεις άραγε κάπου σ'αυτό τον κόσμο;
Αν υπάρχεις, δείξτο μου.
Κάνε μια προσπάθεια, μόνο αυτό ζητάω.
Μια προσπάθεια να με γνωρίσεις,να με καταλάβεις,να με νιώσεις.
Θέλω τόσο πολύ να με αγγίξεις.
Δε σε ξέρω καιρό, είναι η αλήθεια.
Αλλά δεν κρίνεται από το χρόνο το πως νιώθεις για έναν άνθρωπο.
Δεν με ενδιαφέρει που δεν μοιάζουμε, που δεν έχουμε τις ίδιες απόψεις και ιδέες.
Δεν με επηρεάζει το γεγονός ότι αντιλαμβανόμαστε τη ζωή με διαφορετικό τρόπο.
Δε ζητάω κάτι τρομερό από εσένα.
Δε θέλω να μ'αγαπήσεις παράφορα ή κάτι τέτοιο.
Θέλω μόνο να μείνεις εδώ και να με πλησιάσεις.
Ξέρεις γιατί; Γιατί αρχίζω και κολλάω άσχημα μαζί σου.
Το θέμα δεν είναι ότι έχω αρχίσει να σε ερωτεύομαι τρελά.
Απλώς, τη βρίσκω πάρα πολύ που συζητάμε, που ακούω τα ''πιστεύω'' και τα ''θέλω'' σου.
Είναι μαγικό να σε γνωρίζω σιγά-σιγά.
Και ας είσαι αυτό που λέμε ''τελειωμένος τύπος''.
Λατρεύω,ξέρεις, να σε ακούω να παίζεις την κιθάρα σου κι ας είσαι ψιλοφτιαγμένος από τους μπάφους.
Μ'αρέσεις που δεν το παίζεις γκόμενος. Μ'αρέσει να σε κοιτάζω όταν κοιμάσαι, να σε ακούω να γελάς.
Δε ξέρω αν νιώθεις τα ανάλογα για εμένα, δείχνεις όμως να σου αρέσει η συντροφιά μου.
Κι ας έχουμε ως μοναδικό κοινό τις προτιμήσεις στην μουσική.
Σοβαρά τώρα, δεν αποκλείεται να σε ερωτευτώ.
Τις συνηθίζω κάτι τέτοιες τρέλες.
Μα, δεν φοβάμαι. Για πρώτη φορά στη ζωή μου δε φοβάμαι τον έρωτα.
Γιατί είσαι αυθεντικός, πιθανώς για αυτό.
Άλλωστε, κοίταξε με.
Είμαι εδώ. Και είμαι για εσένα εδώ.
Και δεν με πειράζει που καπνίζεις,που πίνεις, που καμιά φορά είσαι στον κόσμο σου, που το σπίτι σου είναι όπως να'ναι.
Και ας πιστεύεις εσύ πως όλα αυτά με ενοχλούν.
Είσαι έξυπνος,καλλιεργημένος και συζητάς υπέροχα.
Νομίζεις πως πρόσεξα ποτέ μου όλα αυτά;
Μα, τι άνθρωπος θα ήμουν τότε!
Θα έρθεις και απόψε από εδώ να ξενυχτήσουμε;
Θα περάσουμε άλλη μια νύχτα με πολλά τσιγάρα και ατέλειωτες συζητήσεις;
Κι όλο εγώ θα χάνομαι στο βλέμμα σου...
Γουστάρω. Γιατί όχι; Εγώ σε περιμένω.
Ξέρεις, στηρίζομαι πάνω σου και ας μη το καταλαβαίνεις τώρα.
Με τον καιρό θα το δεις και εσύ.
Και είχα πολύ καιρό να στηριχτώ σε κάποιον και να νιώσω ασφάλεια.
Σε ευχαριστώ.

[Πρώτο κείμενο για εσένα, ποιος τη χάρη σου;]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.