Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Άνοιξη-Δανάη... 1-0

Η αλήθεια των τελευταίων ημερών είναι μία : η Άνοιξη με έχει βαρέσει κατακέφαλα!
Βρίσκομαι σε μία κατάσταση περίεργη.
Από τη μια είμαι βυθισμένη στην απόλυτη nirvana(να'χαμε τώρα ένα σχετικό παγωτό...)
και από την άλλη είμαι μες τη τρελή χαρά και κάνω πράγματα αλλοπρόσαλλα!
Πάντως το δεδομένο και στις δύο καταστάσεις είναι ότι δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω στη σχολή!
Το εαρινό εξάμηνο αποδείχθηκε για εμένα μια μικρή κόλαση, ένας αργός θάνατος, μια ατέλειωτη ανία.
Έχω εξελιχθεί σε απίστευτο τεμπελόσκυλο!Μέχρι και εμένα εξέπληξα!
Πότε δεν πατάω στο μάθημα, πότε φεύγω μετά το διάλειμμα, πότε με παίρνει ο ύπνος!
Ακόμα και όταν τελικά βρίσκομαι στο μάθημα, το πράγμα δεν πάει καλύτερα.
Με πιάνω να ρεμβάζω από το παραθύρι και να ονειρεύομαι φραπεδιές, παγάκια ,βότκες
και τον αιώνιο φοιτητή.
Πώς λέμε ο ύπνος θρέφει τα παιδιά και ο ήλιος τα μοσχάρια;
Για εμένα ισχύουν και τα δύο σκέλη! Και να φανταστείτε...ότι προτιμώ το Χειμώνα!
Απορώ τι έχω πάθει φέτος. Είμαι στο τσακ να πάω για ψυχοθεραπεία!
Το μόνο που στην πραγματικότητα θέλω είναι να αράξω στα γρασίδια
να κάνω νερόφουσκες και να φάω μια γρανίτα λεμόνι.
Ο παλιμπαιδισμός είναι άσχημο πράγμα, παιδιά μου!
Επίσης... αν δε με ήξερα θα έλεγα ότι έχω ερωτευτεί τον αιώνιο φοιτητή.
Ευτυχώς δε συνέβη τίποτε τέτοιο ακόμα.
Κάτι τέτοιο θα με αποτελειώσει. Όλη την ημέρα θα χαζογελάω!

Το άλλο άσχετο: Έχω κολλήσει τώρα τελευταία να βλέπω ''Δέκατη Εντολή'', ''Κόκκινο Κύκλο'' και ''Τρίτο Νόμο''. Καλά και παλιά είχα κολλήσει, αλλά τώρα βλέπω αρκετά μαζεμένα και σε λίγο θα υποψιάζομαι ως και τη σκιά μου! Πλέον φοβάμαι πως θα βρεθώ παντρεμένη με ένα τύπο που θα φορά το προσωπείο του καλού και του ευγενικού, αλλά στην πραγματικότητα θα πρόκειται για ένα αληταριό, για ένα απόβρασμα! Και τώρα... ή θα με δολοφονήσει ή θα με βγάλει στο κλαρί ή θα με κερατώνει ασυστόλως ή θα με χτίσει στο υπόγειο. Εκτός αν μπλεχτεί και πεθερά στο κόλπο και προσπαθήσει να με βγάλει από την μέση πετώντας μου το πιστολάκι στην μπανιέρα ή παρατώντας ''κατά λάθος'' (τα ξέρω εγώ αυτά τα λάθη!) στις σκάλες. Ίσως, βέβαια, να μη γίνει και τίποτα απ'όλα αυτά. Ίσως να γίνω απλώς διάσημη και να δίνω συνεντεύξεις στο γιο (έχει;) του Κωστόπουλου! Τώρα για ποιο λόγο θα γίνω διάσημη... χμ... το επεξεργάζομαι ακόμα.

Tα μπιρμπιλωτά πλην μυωπικά μάτια μου έχουν ακόμα παρατηρήσει το εξής φοβερό : όλες οι φίλες μου έχουν παράπονα από τους γκόμενους τους. Τους πρώην, τους νυν, τους μέλλοντες ή αυτούς που θέλουν για μέλλοντες.
Και όχι μόνο έχουν παράπονα αλλά σχεδιάζουν και την πολυπόθητη εκδίκηση!
(Άνδρες φυλαχτείτε!)
Το θέμα είναι πως εγώ ως Δανάη ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ένα ζευγάρι δεν μπορεί να χωρίζει ήρεμα.
Δηλαδή... πάντα κάποιος θα πρέπει να παρακαλάει, να εκδικείται, να τιμωρεί, να απειλεί, να κάνει τέλος πάντων το όλο τζέρτζελο;
Δεν μπορεί απλώς να ειπωθεί το ύστατο χαίρε και καθείς στη δουλειά του;
Αξιοπρέπεια παίδες!
Kαι που λέτε ανησυχώ μην με καταπιεί το συγκεκριμένο σύστημα των γυναικών.
Μη γίνω δηλαδή σαν εκείνες τις γυναίκες που επειδή προδόθηκαν από τον έρωτα και απογοήτευτηκαν
κατάντησαν να μην πιστεύουν σε αυτόν, να χαραμίζονται σε σχέσεις ανούσιες και να αποζητούν μόνο την εκδίκηση.
Το χειρότερο είναι πως σταματούν να πιστεύουν στους ανθρώπους, στην αγάπη, στον ίδιο τους τον εαυτό.
[Α ρε Στέλλα!]
Δε θα'θελα να γίνω δυστυχισμένη,ανοργασμική,ανικανοποίητη,εκδικητική και ψεύτικη.
Αυτό είναι όλο κι είναι στο χέρι μου να ΜΗ γίνω.
Ούτως ή άλλως γεννήθηκα μάλλον ρομαντική.
Όχι τόσο με την έννοια των αστεριών και του φεγγαριού, όσο σε ό,τι αφορά την πίστη μου σε ανθρώπους, στην αγάπη, στον έρωτα.

Έχω μια φίλη που επιμένει ότι οι άνδρες είναι ''πεταμένα λεφτά''.
Δε συμφωνώ. Όλοι το ίδιο είμαστε. Και άλλοι εκδηλώνουν περισσότερο τον καλό τους εαυτό και άλλοι τον κακό τους.
Δε βρισκόμαστε πια στο δημοτικό όπου επικρατεί η αιώνια μάχη αγοριών-κοριτσιών.


Τι θέλω για αυτή την εβδομάδα;
Καφέ Ήλιο Γέλιο Παρέα (+ο αιώνιος φοιτητής)

Η ανάρτηση είναι λίγο ό,τι να'ναι!

Καλή Άνοιξη πάντως
και καλή εβδομάδα!

Τραγούδι Ημέρας :


Ναι θα πω,
στους άλλους είπα όχι...
Ναι θα πω,
αφού η καρδιά μου το'χει ν' αγαπώ
μπορεί να το 'χει κι η ψυχή...

3 σχόλια:

  1. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ,ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥΥΥ!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!Μπιρμπιλωμάτα μυωπική έγραψες πάλι!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Ελπίζω όχι ιστορία γιατί τότε θα αναγκαστώ να έχω περισσότερο διάβασμα και δεν ξέρω αν θα στο συγχωρήσω!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    ΡΕ ΤΕΜΠΕΛΟΣΚΥΛΟ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑΑΑΑ;;;;;Τράβα γρήγορα στα μαθηματα,βάζε δυο τρία ξυπνητήρια,στο μάθημα προσοχή και άσε τα παράθυρα!!Κάθε μέρα βλέπεις Windows!!!XAXAXA!!

    Είμαι ιδιαίτερα ροματικό παιγί αλλά προς το παρόν δεν θέλω να είμαι φαν του αθλήματος που λέγεται έρως διότι με έχει ψιλοβαρέσει και επειδή είμαι και πολύ απαισιόδοξο παιδάκι το έχω αφήσει στο φλου της απαισιοδοξιας!!Γιατί ποιος μπορεί να φιλοσοφήσει καλύτερα από τον απασιόδοξο;;Ουδείς αγαπητοί μου(κλαπ,κλαπ,κλαπ!!!!)ΧΑΧΑ!

    Και εμένα θα μου άρεσαν οι ήρεμοι χωρισμοί αλλά προς το παρόν έχω γνωρίσει τον άλλον!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    Χαιρετώ τεμπελόσκυλο!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
    Ευτυχώς έρχονται οι διακοπέεεεεεες, δεν την παλεύω ΛΕΜΕΕΕ!!
    Σήμερα παρακολούθησα όλα τα μαθήματα, πιθανώς και αύριο!! :P
    Αλλά το παράθυρο, παράθυρο. <3

    Τι παραμιλάς μωρέ πάλι; Αυτά δεν προγραμματίζονται... άμα είναι ο έρωτας να σε βρει, θα σε βρει. Δε θα γλυτώσεις!

    Είσαι μοιραίος, για αυτό!

    Ωραία προσφώνηση ρε σε μια κυρία!
    Εγώ μπορώ να λέω ό,τι θέλω για εμένα, αλλά εσύ;; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΟΥΥΥΥΥΥΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

    Να την παλέψεις και να σκέφτεσαι ότι εγώ θα κάνω διακοπές όσο εσύ ακόμα θα κάνεις μάθημα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
    Συμμορφώθηκες βλέπω!!ΧΑΧΑΧΑ!!Πέστους να χτίσουν τα παράθυρα!!Αμαν πια!!Έλεος είσαι!!ΧΑΧΑ!!

    Δεν παραμιλώ,απλά ομιλώ και αμπελοφιλοσοφώ μόνο!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Όσο για αυτήν την εύρεση δεν το σχολιάζω!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    Μα γιατί το λες αυτό;;;Εντάξει είμαι μοιραίος αλλά εσύ πώς στοιχειοθετείς την κατηγορία αυτή;Έεεεεεε;;;;

    Καταρχάς είσαι ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ακόμα!!!Επίσης έχω το καθήκον να σε οδηγήσω στο σωστό δρόμο και επομένως πρέπει να μετέλθω κάθε πιθανού μέσου για να το επιτύχω αυτό ακόμα και έτσι!!Και τέλος ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΈΕΕ;;;;;;;Ουυυυ ρε!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.