Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Καθημερινότητα...

Η νύχτα έχει ρίξει από ώρα τα μαύρα της πέπλα κι εγώ κάθομαι σταυροπόδι στον καναπέ μου με το αχνό φως ενός πορτατίφ και βλέπω ''Αστυνόμο Μπέκα''- βέβαια, το συγκεκριμένο επεισόδιο το έχω ξαναδεί αλλά μου αρέσει πολύ. Εντάξει, αρκετά με την ποιητική διάθεση! Ας αφήσω τώρα τον εαυτό μου ελεύθερο να εκφραστεί.

Ώου μάι γκαντ!
Και ναι! Αυτό είναι σίγουρα το θέμα της ημέρας - μη σας πω της εβδομάδας. Απόψε κατά τις 9 κι ενώ έκανα ένα διάλειμμα από την μελέτη μου, με την άκρη του ματιού μου είδα κάτι να πετά. Έστρεψα το βλέμμα μου πιστεύοντας πως θα αντικρίσω μια άκακη πεταλουδίτσα. Πόσο ανόητη στάθηκα όμως. Επρόκειτο για μια νυχτερίδα! Άκουσον, άκουσον! Πετούσε σαν τρελή από τοίχο σε τοίχο χτυπώντας ενίοτε και την κεφάλα της. Εγώ φυσικά, σαν γνήσιο θηλυκό, άρχισα να λέω κάτι σε ''Παναγία μου, Παναγία μου, Παναγία μου τι θα κάνω τώρα;'' κι έπειτα έβαλα τα κλάμματα. Τηλεφώνησα στην μάνα μου με ύφος ''θρηνώ τον μακαρίτη'' και της εξήγησα τα καθέκαστα. Μου είπε να την κλείσω σε ένα δωμάτιο και να φωνάξω το γείτονα. Την έκλεισα τελικά στην κρεβατοκάμαρά μου και αφού ηρέμησα σκέφτηκα πως δε θα ρεζιλευτώ και δε θα υποχρεωθώ εγώ σε κανένανε γείτονα κι ούτε θα παραδώσω τα όπλα αμαχητί. Θα την έδιωχνα μόνη μου! Άλλωστε ήταν και το σπίτι σαν μπορντέλο, ποιος να μπει εδώ μέσα; Πήρα ξανά την μάνα μου και με συμβούλευσε. Έβρεξα, λοιπόν, μια πετσετούλα , πήρα και μια σκούπα, έβαλα και Αλεξίου στο στερεοφωνικό για ψυχική υποστήριξη και μπήκα στην κρεβατοκάμαρα να αντιμετωπίσω face to face το τερατίνι. Αλλά όσο χαζή και άσχημη ήταν , τόσο γρήγορα πετούσε. Στάθηκε ανθρωπίνως αδύνατο να τη συνετίσω και να μπορέσω να τη βγάλω έξω. Την ξανάκλεισα στο δωμάτιο κι έπειτα από μια ορισμένη ώρα , βγήκα στη βεράντα από άλλη πόρτα και άνοιξα ΕΝΤΕΛΩΣ το παντζούρι της κρεβατοκάμαρας έχοντας και το φόβο μην μπει και τίποτε άλλο μέσα. Μπήκα λοιπόν κι εγώ στην κρεβατοκάμαρα και η μάχη ξανάρχισε. Εγώ να τη διώχνω με την σκούπα και αυτή να σκουντουφλάει δεξιά και αριστερά. Κι εγώ να φωνάζω ''Βγες όξω μωρή , αφού κι εσύ αυτό θες! ΒΓΕΣ ΜΩΡΗ ΗΛΙΘΙΑ, άι στο διάολο πια!Διάσειση θα πάθεις μανίτσα μου!'' Φαίνεται με άκουσε και βγήκε! Έκλεισα γρήγορα την πόρτα (κλείδωσα κιόλας) κι ένιωσα περήφανη για μένα. Εν τω μεταξύ η νυχτερίδα, σου λέει, είναι καλός οιωνός, φέρνει τύχη κι ευτυχία. Άντε να δούμε αν θα με βγάλει ασπρόπροσωπη η φιλέναδα μου η Μερόπη- η νυχτερίδα ντε.

Χριστέ μου δεν υπάρχει και κάνα ξύλο να χτυπήσω το κεφάλι μου!
Την ατάκα αυτή την πήρα από την Ντένη Μαρκορά των ''Δύο Ξένων'' - αν θυμάστε- , διότι αντιπροσώπευε τη ψυχική μου κατάσταση εκείνη την ώρα. Διάβασα, που λέτε , τα περί απεργίας των καθηγητών και ότι η εξεταστική μάλλον πάει για φούντο και άλλα τέτοια ευχάριστα και παραλίγο να πάθω καρδιά μαζί με εγκεφαλικό. Στις 13 δίνω μάθημα ρε παιδιά, τι θα απογίνω; Κι έχω και μια διαίσθηση πως αν ρωτήσω καθηγητή θα μου πει ''Εσείς διαβάστε και ό,τι γίνει''. Οι ίδιες πίπες μια ζωή! Ok, εγώ να τους καταλάβω που διαμαρτύρονται λόγω περικοπών - αν και πολλοί άλλοι βρίσκονται σε σαφώς χειρότερη θέση. Πρέπει να κάνουν απεργίες μες την εξεταστική; Μια ζωή την πάρτη τους ρε πούστη μου; 

'Εχει πέσει ΠΕΙΝΑ λέμε... (και τέλειωσε και ο Μπέκας)
Βρίσκομαι, που λέτε, στο τέλος της 2ης μέρας της δίαιτας. Αχ παιδιά...έχει πέσει πείνα. Αφήστε που έχω πιει ΤΟΣΑ νερά που έχω αποθέματα μέχρι και για το επομένο καλοκαίρι. Ξαφνικά έγινα καμήλα! Και να σου τα μήλα και να σου οι σαλάτες και να σου τα ζυγίσματα των τροφών και να σου τα μαγειρεμάτα και να σου που πρέπει να πλύνω και τα πιάτα (άσχετο...) και ξαφνικά έγω έγινα υπέρμαχος της υγιεινής διατροφής. Γι'αυτό βαριέμαι τις πρώτες μέρες- επειδή πεινάς. Μετά ο οργανισμός συνηθίζει και την παλεύεις. Αλλά ως τότε; Μια φορά την εβδομάδα έχω το δικαίωμα να φάω κάτι γλυκό κι ίσως είναι αυτό που κατά βάθος με κρατάει ζωντανή. Λέω το γλυκάκι να το χλαπακιάσω την Πέμπτη που δίνω και μάθημα. Το πρώτο μου του Σεπτέμβρη- ελπίζω να τα πάω καλά. Το διάβασμα εντάξει, μια χαρά πάει, αλλά μάλλον δε θα τα κάνω επανάληψη όλα γιατί μιλάμε για βαρεμάρα και όχι αστεία.

Έχω τα προβλήματά μου, έχω τα προσωπικά μου, άσε με...
Με έχουν πιάσει λίγο οι ''κλειστές'' μου πάλι και δηλώνω ολίγον τι εξαφανισμένη. Βέβαια είναι και το διάβασμα στην μέση κι ίσως αυτό κάπως να με δικαιολογεί στο μυαλό των άλλων. Και να σου τα μηνύματα... ''Καλά είσαι;'' ''Που είσαι;'' ''Δανάη ΖΕΙΣ;''-όχι... ΠΕΘΑΝΑ και μεθαύριο ανοίγει και η διαθήκη. Περάστε για την μοιρασιά! Μα να μην μπορεί κανείς να απομονωθεί; Άλλωστε... εμείς οι καλλιτέχνες (γκουχ γκουχ) τις περνάμε τέτοιες φάσεις πολύ συχνά...

Αυτά είχα να σας πω προς το παρόν...
Αύριο (ημέρα Τετάρτη) δεν νομίζω να γράψω λόγω επανάληψης και τα τοιαύτα.
Καλό ξημέρωμα σε όλους!

 
Nessuno mi può giudicare, nemmeno tu...
Αν αναρωτιέστε για την μετάφραση, υπάρχει στο info του video.

12 σχόλια:

  1. 1)Οοο καημένη νυχτερίδα..μα καλά κι εσύ Μερόπη την έβγαλες την νυχτερίδα;;Δεν την έβγαζες κόμη Δράκουλα;;!!Καλύτερο.Αλλά θα μου πεις περί ορέξεως
    κολοκυθόπιτα!

    2) Καλά μη νομίζεις δεν κάνουν μόνο σε εσάς απεργίες..και στα σχολεία και παντού.Ασεε...

    3)Ααα εσύ μια χαρά είσαι..εκεί που το είχα πάρει απόφαση και είχε περάσει και μια μέρα δίαιτας βγήκα έξω και..ας μην συνεχίσω!!!

    4)Νομίζω πως οι περισσότεροι έχουν κλειστοί στο εαυτό τους αυτές τις μέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1)Ήθελα κάτι πιο...πρωτότυπο και πιο οικείο. Μερόπη. Η φιλινάδα μου <3

      2)Απλώς σε εμάς τίθεται και το θέμα της εξεταστικής. Στο σχολείο οι μεγαλύτερες τάξεις (π.χ γ'λυκείου) ελάχιστα βασίζονται στο μάθημα του σχολείου. Χμ και καλά κάνουν από μία άποψη. :P

      3)Εγώ καλά το πάω ως τώρα, δεν μπορώ να πω...

      4)Λογικό...

      Διαγραφή
  2. ΈΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΠΕΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Φτου γαμώτο μου νομιζα τον είχαν κόψει πάλι!Τι ώρα τον δείχνει ρεεεεεεεε!!

    Νυχτερίδα;;;Δύο περιπτώσεις υπήρχαν,ή ήταν ο κόμης δρακουλας που ήθελε να οου πιει το αίμα και απλά τον ανακαλυψες εγκαίρως ή ήμουν εγώ και ήθελα και να σου πιω το αίμα μεταξύ άλλων!!Διάλεξε ότι αγαπάς!!:Ρ
    Δε θα σχολιάσω τη σκηνή γιατί είναι για κλάματα και αξίζει να τραβηχτεί βίντεο για να γελάνε όσοι έχουν πρόβλημα γέλιου και θα σου πω ότι το κοκκαλάκι τηςν υχτερίδες δίνει τύχη!!έπρεπε να τη σφάξεις τη νυχτερίδα!!Ακάματα!!:Ρ

    Μην χτυπήσεις ακόμα το κεφάλι σου!!Εγώ τι θα κάνω μετα;;;:Ρ

    Ποσο μου αρέσουν οι πίτσες,τα σουβλάκια,μα πάνω από όλα λατρευω τα παγωτάκια!!:Ρ
    Αν δεν έχεις μυαλό πέφτει πείνα!!Εμ έτσι είναι!Διαίτα μου θες!!Και βάζω στοίχημα ότι κάνεις σαν εκείνες τις 45 κιλά πετσί και κόκκαλο που βλέπουν κρέας και λένε "ΑΑΑΑΑ ΧΟΝΤΡΥΝΑ!!"Τσ τσ τσ απαράδεκτο!!:Ρ

    Σιγααααααααααα ρε που σαι και καλλιτέχνιδα!!Καημένη!!Κάτσε διάβασε και άσε το καλλιτεχνιλίκι στους άλλου!!!:Ρ
    Εφόσον είμαι στη διαθήκη σου δεν με ενδιαφέρει αν ζεις ή πέθανες!!Χαλάρωσε δηλαδή!Αν δεν απαντηθούν όλα τα σχόλια εγκαίρως μαλλον θα σε ψόφησε το κοκκαλάκι τη νυχτερίδας!!Μην ανησυχείς!!:Ρ

    Μέραα!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε μέρα στις 12.30 το βράδυ! ;)

      Θες ΕΣΥ να μου πιεις το αίμα; Μα, γιατί;! Ήταν απλώς η Μερόπη! ΔΕ ΘΑ ΣΦΑΖΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΜΕΡΟΠΗ... Η σκηνή ήταν όντως γελοία! :P

      Τι θα κάνεις; ΠΑΡΤΥ;!

      ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ τη χρειάζομαι τη δίαιτα! :P Και τα πάω καλά! 8)

      ΔΙΑΒΑΖΩ.........=.=
      Δεν είσαι όμως! Θα σου αφήσω μια μούντζα! :P

      Άντε και καλό βράδυ! :P

      Διαγραφή
    2. Η βλακεία είναι πως όσα δείχνει τα έχω δει ενώ όσα δεν έχω δει δε τα δειχνει!!:/

      Ε ναι!!Θα μεθύσω βέβαια από το τόσο αλκοολ που έχει μέσα,αλλά ποιος νοιάζεται!:Ρ
      Ε ναι η Μερόπη,από το στρατό!ΚΑΛΑ ΠΑΣ ΚΑΛΑΑ ΡΕΕΕ;;;ΕΧΕΙΣ ΠΙΑΣΕΙ ΦΙΛΙΕΣ ΜΕ ΝΥΧΤΕΡΙΔΕΕΕΕΣ;;;;ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥΥΥ;;:ρ

      Θα μελαγχολήσω γιατί δε θα χα κάνει εγω!!Και πάρτι θα κάνεις για να με υποδεχθεί,αναγωγο πλάσμα!!:Ρ

      Καλά βλακειες λες!!Μια χαρά είσαι!!:Ρ

      Καλα τα ψέμματα στους γονείς όχι σε μένα!!Σε τα μας;;:Ρ
      Θα μπω όμως!:Ρ
      Δεν είχε γραμματόσημο και στην επεστρεψε το ταχυδρομειο!:Ρ

      Άντε κια καλό βράδυ!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Eγώ, να σου πω την αλήθεια, δεν έχω παρακολουθήσει και πολύ Μπέκα, άρα βολεύομαι! :P

      ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ. Είμαι ζωόφιλη παιδί μου... :P

      Που ξέρεις εσύ ρε; Με είδες; P

      ΔΙΑΒΑΖΑ, ΝΤΑΞΕΙ; :p
      Και στη διαθήκη μου δεν μπαίνεις ρε, τέρμα!

      Άντε και καλό ξημέρωμα! :P

      Διαγραφή
  3. ''βρυκολάκιασες'' μόνη,για βρες παρέα σύντομα!
    νομίζω πως δεν θα απεργήσουν πολλοί γιατί έχει πέσει πείνα και σ'αυτούς...
    τώρα που διαβάζεις αποφάσισες τη δίαιτα;ώου μάι γκαντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχ όντως..έπηξα εδώ μέσα και ιδού τα αποτελέσματα! :P

      Τουλάχιστον το μάθημα που με ενδιαφέρει εμένα, τελικά θα το δώσω, αφού ο καθηγητής δεν απεργεί εν μέσω εξεταστικής! :)

      Νάσια το παλεύω πάντως! Τα πάω καλά! :P

      Διαγραφή
  4. Διάβασα κάπου ότι ο Βασιλικός Βοτανικός Κήπος του Σίδνεϊ κατάφερε να απαλλαχθεί από μια τεράστια αποικία... νυχτερίδων, οι οποίες καταστρέφουν την πανίδα, χρησιμοποιώντας μια πρωτότυπη, αλλά άκρως αποτελεσματική μέθοδο: ένα εκκωφαντικό κονσέρτο βιομηχανικών ήχων!
    Οπότε την επόμενη φορά που θα έλθει η Μερόπη, πάρε ένα σφυρί και καμιά κατσαρόλα και άρχισε να τα βροντάς και μπορεί να πιάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχααχαχαχ λες; Αυτό θα κάνω. Το πολύ πολύ να μαζέψουν υπογραφές να με πετάξουν όξω!

      Να περιμένεις e-mail μου μια απ'αυτές τις μέρες- θέλω λίγο να συμμαζευτώ πρώτα! :P

      Διαγραφή
    2. Με την ησυχία σου! Έτσι κι αλλιώς θα προετοιμαστώ ψυχολογικά για δίαιτα πρώτα!

      Διαγραφή
    3. Έτσι πρέπει... μάλλον αύριο θα στη στείλω πάντως! Προετοιμάσου λοιπόν σχετικά γρήγορα! :P

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.