Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Άνοιξη

Χαιρετώ άπαντες! Τετάρτη σήμερα και παρόλο που το πρωί δεν είχα μάθημα, δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο, πέρα από το να κοιμηθώ, αφού χθες ξημερώθηκα συζητώντας σοβαρά (αυτό ειδικά) με το λατρεμένο Ρας!

So, ήρθε η άνοιξη. Σαν να πέρασε γρήγορα ο χειμώνας φέτος ή εμένα μου φάνηκε;  Να τώρα, Τσικνοπέμπτη, απόκριες και πάει λέγοντας. Θα μου πεις, παίξει να ρίξει κανένα χιόνι λίγο αργότερα, αλλά εμείς αισιοδοξούμε! Είναι ωραίο να'χει πλέον λιγότερο κρύο και για πρακτικούς λόγους (aka θέρμανση). Να φύγει τουλάχιστον ένα βάρος γιατί κατά τα άλλα μέχρι να βρω λεφτά να πληρώσω τον ένα λογαριασμό, έρχεται ο επόμενος και πάει λέγοντας. Καταντά τρομακτικό! 


Η άνοιξη είναι επίσης μια αγαπημένη εποχή. Ο τόπος ανθίζει, η μέρα μεγαλώνει, βόλτες με άνεση στα όμορφα σοκάκια, τη λίμνη και το κάστρο, καφές στον ήλιο με το να μην πέφτει κυριολεκτικά καρφίτσα από το φοιτητόκοσμο κι είναι και το πρόγραμμα του εαρινού εξαμήνου λιγάκι πιο χαλαρό και βρίσκω πραγματικά καταπληκτικό πως τρία από τα μαθήματα (τουλάχιστον από όσο έχουμε κάνει ως τώρα, διότι είμαστε ακόμα στην αρχή) μου αρέσουν πραγματικά πάρα πολύ. Όσον αφορά την προηγούμενη εξεταστική, εκτός του ότι τα μαθήματα βγαίνουν με ρυθμούς χελώνας, με όσα βγήκαν δεν ευχαριστήθηκα ιδιαίτερα. Το καλό είναι πως σε αυτά που πέρασα, πέρασα με καλούς βαθμούς. Τώρα για τα άλλα, το κακό είναι γενικό και παρηγοριόμαστε κάπως έτσι. 

Πάντως με τέτοια ομορφιά τριγύρω, εφόσον στη ζωή σου έχεις τα τυπικά , θα'ναι παράξενο να μην έχεις μια καλή, ανεβασμένη διάθεση. Εγώ το λέω και το ξαναλέω : αισιοδοξία. Ίσως με αυτήν να μην καταφέρνεις τίποτα το συγκλονιστικό, μα πιστεύω πως ούτε με την απαισιοδοξία πετυχαίνεις κάτι. Οπότε καλύτερα να σκέφτεται κανείς θετικά. Τέλος πάντων, νομίζω πως ό,τι δεν μπορέσαμε να το κάνουμε το χειμώνα, ίσως μπορούμε να το πραγματοποιήσουμε τώρα- αστρικά, βέβαια , δε ξέρω τι γίνεται. Να διεκδικήσουμε, να κυνηγήσουμε, να εξομολογηθούμε, να γνωρίσουμε, να αγαπήσουμε, να αγαπηθούμε, να ερωτευτούμε κι άλλα τέτοια ωραία και συναισθηματικά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά το χειμώνα είδα μεγάλη μιζέρια από πολύ κόσμο- και από μένα, βέβαια , μαζί. Αλλά τώρα άλλη εποχή, άλλοι στόχοι, άλλη διάθεση. Έτσι είναι.

Καλό μεσημέρι και καλή συνέχεια σε όλους!


13 σχόλια:

  1. Αα όλα και όλα!!Και εγώ σε λατρευω Δανάη!!Εϊμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον!(μην πάει ο νους στο πονηροοο ρεεεεε ανηθικηηη!!ΕΝνοώ ότι ταιριάζουμεεε για παρεα!!Ου να μου χαθείς!:Ρ)

    Τελικά μετά από τοση βροχη που έχω φάει και εγώ αγαπάω πια την άνοιξη!!Ααχχ ποτε θα χαθούν και οι τελευταίες βροχεεες!!!Άντε να δουμε!
    Τι να σου πω καρδια μου,εγώ λατινικά κόπηκα,όλα τα άλλα τα έσκισα!Άσε πίκρα,πίκρα!
    ¨Αντε καλά αποτελέσματα και καλά αμόρε!!:Ρ

    Χαιρετώ!

    ΥΓ:Το τραγουδάκι γαμάτο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εγώ για φιλικό επίπεδο μιλάω! Τι σκέφτηκε πάλι το ανώμαλο μυαλό σου, αχρείε;; :P

      Τι φοβάσαι από τις βροχές; Μη λιώσεις; :P
      Όπου και να πας η Ρώμη σε πληγώνει. :P
      Ευχαριστώ ντάρλινγκ!

      Διαγραφή
    2. Το δικό μου είναι ανώμαλο ρεεε ή το δικό σου που σου που σε πρόλαβα πριν βωμολοχήσεις παλιιι!!:Ρ:Ρ

      Να γελάσω τώρα ή μετά;Ξέχασα και το γαργαλιστίρι όσο να πεις!!Έα εδώ ρεεεε να σκεβρώσειιις που μιλάς για βροχές!!Αχρειααα!:Ρ:Ρ

      Η Ρώμη καίγεται σύμφωνα με τους Κατσιμιχαίους!:Ρ:Ρ
      http://www.youtube.com/watch?v=Zk7v0oc92p0

      Και επειδή ανάκαλυα και αυτό και οπωσδήποτε πρέπει να το μοιραστώ πάρε και τούτο εξαιρετικώς αφιερωμένο στην ιδιοκτητρια του βλογιου τούτου!Εϊναι μια δεν την ξέρεις!:Ρ:Ρ:Ρ
      http://www.youtube.com/watch?v=9_8aSrsTlCE

      ΟΙ ευχαριστίες μου στη μουσική!:)

      Διαγραφή
    3. Ωραίο το κομμάτι αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί μου το αφιερώνεις, αλήθεια. :P

      Διαγραφή
    4. Ούτε που θυμάμαι γιατί στο αφιέρωσα!!!Να απαντάς νωρίτερα για να το θυμάμαι!:Ρ

      Διαγραφή
  2. κι εγώ καλή διάθεσή έχω επειδή αυτή την βδομάδα κάνω διακοπές. Από την επόμενη που θα ξαναπάω πάλι σχολή βλέπουμε. Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχοουυ χαίρομαι για σένα!Έτσι αισιοδοξία!(ποιος μιλάει ξέρω γω που σε λίγο θα με ψάχνουν στο πάτωμα απο την στεναχώρια:Ρ:Ρ)

    Αχχ άνοιξη..τι ωραία εποχή.Μακάρι να φύγειτόσο ωραία όσο μπήκε!!

    Φιλιά πολλά Δανάη μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην μου μιλάς για λογαριασμούς! Μίλα μου μόνο για άνοιξη και λουλουδάκια που ανθίζουν! Την αγαπώ την άνοιξη. Και το φθινόπωρο και τον χειμώνα. Μόνο το καλοκαίρι αντιπαθώ. Για να είμαι ειλικρινής το σιχαίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου κι εγώ τα ίδια όσον αφορά το καλοκαίρι! Η χειρότερή μου εποχή! :P

      Διαγραφή
  5. Πώς γίνεται το δίκτυο να είναι τόσο μικρό; Βρήκα τυχαία την ανάρτηση που είχες κάνει σχετικά με το Χορν και τη Λαμπέτη σε ένα προηγούμενο μπλογκ σου.. Και από εκεί βρήκα αυτό.. Και το Ρασκόλνικοφ.. Την Αθηνά.. Και περισσότερο εσένα! Πώς στο καλό;
    :)
    Χάρηκα λοιπόν που ξαναβρέθηκα έτσι εδώ.. Σε διάβαζα και σε διαβάζω.. Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα λοιπόν ξανά!!
      Εύχομαι να τα λέμε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.