Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Πάμε Χαβάη;

To λοιπόν, στις 28 του μηνός τελειώνω με την εξεταστική μου και αυτό είναι κάτι που το περιμένω πως και πως! Ξέρετε, ποτέ δεν με ενθουσίαζε ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Καταρχήν, τέτοια εποχή το να πηγαινοέρχεσαι με το λεωφορείο είναι κάτι το ανυπόφορο για ποικίλους λόγους. Κατά δεύτερον, δεν μ'αρέσει η εποχή. Έχω γεννηθεί και 1η του Δεκέμβρη και πιστεύω πως τελικά είμαι παιδί του χειμώνα. Δεν μ'αρέσει η τόση ζέστη και αν θέλετε τη γνώμη μου μόνο τα βράδια ομορφαίνει κάπως το πράγμα. Τρίτον, δεν μ'αρέσουν τα καλοκαιρινά ρούχα. Δεν υπάρχει και η ποικιλία εν αντιθέσει με το χειμώνα. Κουράζομαι να βλέπω κοσμάκη με σαγιονάρες, κακόγουστα πέδιλα, σορτσάκια , βερμούδες, στράπλες μπλουζάκια κ.λ.π. κ.λ.π. Φέτος, που είναι της μοδός το χίπικο στυλ με τις μακριές φούστες το βλέπω κάπως καλύτερα το πράγμα. Τέταρτον, λατρεύω το χειμώνα γιατί οι μέρες μου είναι γεμάτες. Ενώ το καλοκαίρι δε γίνεται και τίποτα το τόσο συγκλονιστικό. Καφέδες, βόλτες, μαλακίες, αμπελοφιλοσοφίες, μεθύσια...ντάξει, τέτοια εποχή νιώθω τέρμα άχρηστη. Ας μη συνεχίσω! 

Και δε συνεχίζω γιατί η ουσία είναι πως φέτος βλέπω το πράγμα διαφορετικά. Και αυτό γιατί...τον Ιούνιο τον φάγαμε με την εξεταστική, οπότε και οι απελπιστικοί 3 μήνες γίνονται αμέσως 2. Το προτιμώ! Επίσης γουστάρω γιατί θα έχω άπειρο χρόνο να διαβάζω βιβλία, να γράφω, να επικοινωνώ με τους ανθρώπους με τους οποίους τύχον χάθηκα μέσα στο χειμώνα. Από κει και πέρα, είναι που θα πάω για καιρό στην πόλη μου. Ενώ τόσα χρόνια χειμώνα-καλοκαίρι εκεί ήμουν, μικρή πόλη είμαστε...ε και διαφορά μεγάλη δεν έβλεπα! Επίσης, χαίρομαι γιατί τώρα που'χω δύο σπίτια (μα, τι πλούτος!) θα μπορώ να πηγαινοέρχομαι. Με την έννοια, ότι αν θέλω να δω κάποια παράσταση που δε θα'ρθει στα πάτρια εδάφη, θα μπορώ να ανεβαίνω Γιάνεννα που οι περισσότερες έρχονται- υποτιμημένη επαρχία. Έχω κοντά και την Ηγουμενίτσα, κανένα μπανάκι μπορούμε να το κάνουμε! Επίσης, έχω το χρόνο να πάω και γυμναστήριο, κάτι που πέρσυ δεν έκανα. Γιατί είχα μόλις τελειώσει τις πανελλήνιες και πέρασα μια περίοδο απίστευτης τεμπελιάς. Βέβαια, ντεν έκο οβολό καρντιά μου και διακοπές δε μας βλέπω να πηγαίνουμε. Άντε, καμιά εκδρομή, αλλά ταξίδι να'ναι και όπως να'ναι. Κατά τα άλλα, με βλέπω κάθε μέρα με παρεό, μπικίνι, λέλουδο στο μαλλί , μεγάλο γυαλί ηλίου και το shaker ανά χείρας να αράζω στην μπαμπού πολυθρόνα της βεράντας και να ανταλλάσσω χαιρετισμούς με τα γειτονάκια. Μωρέ έχει να πέσει φραπές και μπύρα φέτος...
Επίσης, τον Αύγουστο θα'ρθει Γιάννενα η Χριστίνα με μια παρέα και θα βρεθούμε! Τη βλέπω και σπάνια, γιατί είναι Αθηναία, οπότε είναι και αυτός ένας από τους λόγους που ανυπομονώ για το καλοκαίρι του 2012.

Ο τελευταίος λόγος, νομίζω, που ανυπομονώ για το καλοκαίρι είναι για να συναντήσω την παλιά παρέα. Το Στέφανο, τον Ανδρέα, το Σταμάτη, την Αλίκη, την Κατερίνα, την Ναταλία, τον Αντώνη, το Γιώργο , τον Άλκη, το Γιάννη , τη Τζένη, τον Δημήτρη...και ναι, νομίζω πως δεν ξέχασα κάποιον. Υποτίθεται πως αλλάξαμε και πως ωριμάσαμε (γκουχ), αλλά θαρρώ πως ακόμα τα ίδια μυαλά έχουμε καλώς ή κακώς. Ξέρετε, εμένα δεν μ'αρέσουν καθόλου τα club και γενικά δεν πολυγουστάρω να βγαίνω για ποτό το βράδυ, να ντύνομαι σαν γκόμενα και δε ξέρω τι. Ένα πράγμα γουστάρω τρελά τα καλοκαίρια με τη συγκεκριμένη παρέα. Να αράζουμε στα σκαλιά στα δικαστήρια, να πίνουμε ένα κάρο μπύρες (ο καθένας φέρνει έναν ορισμένο αριθμό, ρεφενέ φάση) , να φέρνει και ο Ανδρέας το ραδιάκι το φορητό (που λέει και το άσμα) ή ο Στέφανος την κιθάρα του και να ξημερωνόμαστε κάπως έτσι συζητώντας για τα πάντα.

Το τέλειο καλοκαίρι για μένα δεν περιλαμβάνει σεξ ή φάσεις με άγνωστους τουρίστες, καλοκαιρινούς έρωτες,ξενύχτια σε club με καλοκαιρινά σουξέ ή να γυρνάω κόκκαλο στο σπίτι και να ξυπνάω το μεσημέρι της επόμενης. Το τέλειο καλοκαίρι για εμένα είναι ό,τι ανέφερα παραπάνω.

Και πιστεύω πως το φετινό θα'ναι από τα καλύτερα της ζωής μου για διάφορους λόγους. Επειδή θα δω τη Χριστίνα, επειδή πια ξέρω τι θέλω πολύ καλά, επειδή έχω το Στέφανο, επειδή το Φθινόπωρο δε θα με περιμένει το σχολείο αλλά η σχολή που διάλεξα και κάποιοι άνθρωποι που βρήκα εδώ και αξίζουν,επειδή θα έχω πολύ χρόνο για τους γόνεις μου και όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο καταλαβαίνω πόσο σπουδαίοι άνθρωποι είναι, επειδή...είμαι εγώ καλά στην τελική.

Γιατί για το τέλειο καλοκαίρι και βασικά...γενικότερα για μια τέλεια ζωή (με μία ευρεία έννοια) δε χρειάζονται λεφτά, αλλά κέφι και καλή παρέα. Αν δεν έχεις τίποτα απ'τα δυο, τότε...σίγουρα δε θα περάσεις καλά. Και αυτή είναι η Χαβάη για εμένα. 

Εσείς...θα πάτε Χαβάη φέτος;

Ξέρετε, για αυτό το τραγούδι διίστανται οι απόψεις. Κάποιοι λένε ότι δεν είναι καν καλοκαιρινό, θεωρώντας πως μιλάει για τα ναρκωτικά. Anyway, η τέχνη είναι τέχνη και ο καθένας έχει το δικαίωμα να το αντιλαμβάνεται όπως νομίζει. 
Πέρσυ, το άκουγα με δυσαρέσκεια ούσα κολλημένη σε μία μόνιμη κατάσταση. Φέτος, που απελευθερώθηκα από αυτή μπορώ πια να το ακούω με μεγάλη ευχαρίστηση. Εγώ είμαι ίδια, έχει πάντα ήλιο, μα αυτός ο ήλιος δεν με τρομάζει πια.

Μακάρι να'χουμε όλοι το καλοκαίρι που ονειρευόμαστε.

10 σχόλια:

  1. Όντας ανώτερος άνθρωπος θα πρέπει να σου πω ότι τελειώνουμε στις 20 και μετά οοοολα αυτά που περιγράφεις!!:Ρ:Ρ
    Δε το μαθες από μένα!!:Ρ

    Μέχρι φέτος και μένα μου άρεσε ο χειμώνας αλλά όταν είδα τόση βροχή μου έστριψε και τώρα καλοκαίρι και πάλι καλοκαίρι και ας έχει αυτην την καταραμένη ζέστη και υγρασία!!:)
    Και τι πρόβλημα έχεις μωρέ με τα σορτσάκια!!Μια χαρά όμορφα είναι!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

    Ίδια φάση με σένα αλλά εμείς δε βλέπω να πηγαίνουμε ταξίδι όχι τόσο λόγω οβολών(κόψε από εδώ κόψε από εκεί βγαίνει) αλλά επειδή όοολοι βαριούνται!!Πφφφ!!Ξενέρα!!:(

    Καλά πολύ ωραία σκηνή μιας και ούτε εμένα μου αρέσουν τα κλαμπ!!Δε λέω ωραία θα ήταν καμιά φαση κτλ αλλά τι να κάνουμε θα αντέξομεν και χωρίς τούτο!!:Ρ

    Συμφωνώ με το συμπέρασμα!:Ρ

    ΤΕΛΕΙΟΟΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΙΙ!!:Ρ

    ΥΓ1:Ακόμα και για ναρκωτικά να μιλάει δε ξέρουν ότι η μισή Ελλάδα είνια στη πρέζα και πως χαπακώνωνται και παιδιά του δημοτικού;;;;

    ΥΓ2:Να απαντούσαμε και στα σχόλια καλά θα ήταν!!ΝΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ!!:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ3:Αα και σαν σήμερα πέθανε το 1994 ο Μάνος Χατζιδάκις!!Αιωνία η μνήμη του αιώνια και τα τραγούδια του!!:(

      Διαγραφή
    2. Ρας! Είσαι καταπέλτης για άλλη μια φορά... :P

      ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ. Τελειώνεις πιο νωρίς...ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΟ. :P

      Α, εγώ συνεχίζω να υπεραγαπώ χειμώνα <3 Όσον αφορά τα σορτσάκια, βλέπουμε το θέμα από διαφορετική οπτική γωνία. :P

      Να αντέξετε...δεν είναι ό,τι σημαντικότερο υπάρχει! :P


      ΜΗ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΡΑΣ. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΖΗΤΩ! :P

      Διαγραφή
    3. Παντα αγαπητη μ!!!:-P

      Ναι αλλα αρχισα κ πιο νωρις!! Σε 3 ωρες τ πολυ όλα φινιτο!!!!!!!!!! Κ κόψε τ κοπλιμαν,ντρέπομαι!!!:$

      Νταξει αντεχεται αλλα ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΒΡΟΧΗ!! Κ ποια ειναι η δικη σ;;;:-P

      Δν απαντω εδω!!!:-P δν μ συμφερει!!!χαχα!!

      Εχε χαρη π ειμαι στις καλες μ κ στη δινω!!:-P

      Διαγραφή
    4. ΑΡΑ...καλό καλοκαίρι! :P

      Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει να βλέπω τα πόδια των κοριτσιών. :P

      Διαγραφή
    5. Καλο καλοκαιρι!!:-P

      Αν σε ενδιέφερε θ ανησυχούσα!!!!χαχαχαχαχα!!! Αλλα εμενα με ενδιαφερει γ επιστημονικους λόγους παντα!!!χαχαχα!!

      Διαγραφή
    6. Είμαι επιστήμων τι να κάμνομεν;;;:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Δανάη!!! Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα σχετικά με την εμφάνιση των μελών και πιστεύω να σε βοηθήσω θα πας στα gadget εκεί που λέει περισσότερα gadget έχει πάνω από 1000 και θα πατήσεις στην αναζήτηση members θα σου εμφανίσει 10 εφαρμογές επέλεξε αυτή που λέει μέλη στα ελληνικά πάτησε πάνω στα μέλη μετά θα μπορείς να κάνεις την εφαρμογή!!! Φιλιά. Έλενα!!! www.glamournail.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλενα! :)

      Το δοκίμασα αλλά δεν έγινε τίποτα δυστυχώς. :(

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.