Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Τα Επίκαιρα...

Καλησπέρα, καλησπέρα! Είναι μόλις 2 παρά 10 και ως πριν λίγο απολάμβανα τον έναστρο ουρανό πίνοντας πορτοκαλαδίτσα από το μπουκάλι. Σκέφτηκα να γράψω κατιτίς εδώ και δεν άντεξα να μην το κάνω. Καταρχήν, το φόντο λέει τίποτα; Ο Ρας ενθουσιάστηκε και χαίρομαι πολύ γι'αυτό. Νέα, να σας πω την αλήθεια μου την μαύρη, δεν έχω ιδιαίτερα. Χαλαρές καταστάσεις και στα θετικά της υποθέσεως είναι ότι πέρασα ένα μάθημα ακόμη. Έχουν βγει δύο και τα πέρασα, τι στο διάολο; Έχω αρχίσει να ανησυχώ για τον εαυτό μου. Αύριο λέω να αρχίσω διάβασμα και στ'αλήθεια ευελπιστώ να το κάνω.

Από κει και πέρα εγώ απορώ που θα καταλήξουμε με τούτη την παρανοική κυβέρνηση. Κυβέρνηση συνεργασίας και πίτσες μπλε! Εδώ δεν συνεργάζονται τα στελέχη ενός κόμματος μεταξύ τους με αγάπη και προδέρμ και θα συνεργαστούν τριών; Θα το κάνουνε,σου λέει, για την Ελλάδα (ρε γαμώτο). Μην πλανάσαι όμως φίλε αναγνώστα! Δε θα κάνουν απολύτως τίποτα! Στο γκρεμό θα καταλήξουμε! Απλώς το σε πόσο καιρό ψάχνω ακόμα. Το'χε πει ωραία ο Τσαρούχης βρε παιδιά! Καλό σκηνικό, κακό σενάριο. Μια αιώνια κατάρα θα'λεγε κανείς.

Από την άλλη οι έξωθεν παράγοντες ζητούν μειώσεις στα ειδικά μισθολόγια!Καημένε πατέρα- νοσοκομειακέ γιατρέ τι σου'μελλε και σένα να πάθεις στα πενηντατόσα σου. Αν κολλούσα μια ταμπέλα στον πάτερ φαμίλια φαντάζομαι θα'λεγε ''Φτωχός πλην τίμιος''. Μια ζωή στις 3 και 60. Τώρα μόνο τρεις, πάνε και οι εξήντα. Εγώ ξέρω πως από τα ειδικά μισθολόγια μόνο οι δικαστικοί πληρώνονται καλά. Τα σώματα ασφαλείας τα βλέπω να καταλήγουν στα συσσίτια.

Επιπλέον, η Χ.Α όσο πάει και με εκνευρίζει. Τόσος λαικισμός καταντά ανυπόφορος! Θα μου πεις, δε φταίνε, βρίσκουν και τα κάνουν. Ο κόσμος είναι μεγάλο κορόιδο! Σου λέει, θα δώσουν τα βουλευτικά αυτοκίνητα σε πτωχές, πολύτεκνες οικογένειες. Ρε πάμε καλά; Η οικογένεια που δεν έχει στον ήλιο μοίρα χρειάζεται , να πούμε, τη λιμουζίνα; Και πώς στο διάολο θα τη συντηρεί; Θα χρηματοδοτήσει ο Μιχαλολιάκος συνεργείο; Λίγη σοβαρότητα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, αν θέλετε δηλαδή τη γνώμη μου. Όλα αυτά γίνονται χάριν εντυπωσιασμού, αλλά όλοι στην κοσμάρα τους! Και γενικώς το γεγονός ότι η οργάνωση αυτή προβάλλεται και προμοτάρεται τόσο πολύ δεν σας κάνει εντύπωση; Όλα στο παιχνίδι είναι, μη ψαρώνετε ρε. Είμαστε μια ζωή στα ίδια σκατά, διότι τόσα χρόνια πράττουμε τα ίδια λάθη. Δεν μαθαίνουμε από το κακό παρελθόν δυστυχώς, αφού και από κει κρατάμε μόνο τα καλά στοιχεία και ξορκίζουμε τα αρνητικά. Και σε όλα αυτά δε βοηθά και η έλλειψη παιδείας & αξιών που μας χαρακτηρίζει.

Έχετε προσέξει πόση μιζέρια τρώει τον κοσμάκη που μας περιτριγύριζει; Αν όχι τότε, αλήθεια, η παρατηρητικότητα δεν είναι το δυνατό σας σημείο. Μιλάμε για φοβερή κατήφεια! Δεν έχω ξαναδεί τέτοια στα λιγοστά χρόνια της ζωής μου! Κανείς δε χαμογελάει στο δρόμο και όλοι είναι με τα μούτρα ως το πάτωμα. Σε καλημερίζουν με το ζόρι και αν τους ρωτάς τι κάνουν, σου απαντούν ή ''Ε, τι να κάνω...'' ή ''Χάλια!''. Εγώ, που πάντοτε λάτρευα να πιάνω την κουβέντα σε άγνωστους ανθρώπους σε δημόσιους χώρους, πρώτη φορά αντιμετωπίζω τέτοια δυσκολία! Κανείς δεν έχει την όρεξη να μιλήσει και όλοι αδιαφορούν περισσότερο από πότε για τον συνάνθρωπο, να το πω κι έτσι.Ξέρετε, εγώ στεναχωριέμαι που διακρίνω αυτή την ηττοπάθεια και την απαισιοδοξία. Δε γίνεται τίποτα έτσι, το μόνο που καταφέρνουμε έτσι είναι να γινόμαστε πειθήνια όργανα στα χέρια τους. Είναι μεγάλο μας σφάλμα που δεν αναγνωρίζουμε την προσωπική μας ευθύνη, που καταφεύγουμε σε λύσεις του ποδαριού για να δώσουμε μια γροθιά στο σύστημα που δε δίνεται ποτέ γιατί όλα αυτά είναι εντός συστήματος(όσο δεν πάει) και που, όπως προείπα, δεν μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Που πιστεύουμε ακόμα σε υποσχέσεις και που δε ξεφεύγουμε ούτε στιγμή από το φαύλο κύκλο αιώνων. Η ιστορία επαναλαμβάνεται και ο Μαρξ είχε πει πως την πρώτη φορά η ιστορία παίζεται ως τραγωδία, ενώ τη δεύτερη ως φάρσα. Δε το βρίσκω λάθος. Αν δε σκεφτούμε αισιόδοξα, αν δεν πάρουμε αποφάσεις καθοριστικές και κυρίως αν δεν λειτουργήσουμε συλλογικά θα μείνουμε στα ίδια. Μπορεί να'χω και άδικο, μα εγώ τουλάχιστο έτσι πιστεύω.

Το άσχετο των ασχέτων: Τελευταίως εκνευρίζομαι φοβερά που ορισμένοι φίλοι (δυο-τρεις συγκεκριμένοι) μιλούν μόνο για τα δικά τους (αφού εγώ ρωτώ)και δε ρωτούν ποτέ εμένα (έστω και από ευγένεια που ως φαίνεται δε διαθέτουν) τι κάνω. Απλώς τι κάνω κι εγώ να πω ένα ''καλά''. Καλή καρδιά μωρέ αλλά αν κανένας απ'αυτούς με ξαναποκαλέσει εγωίστρια έχω να του δώσω μια καλή απάντηση που δε θα αναφέρω τώρα γιατί είναι σόκιν και δεν κάνει. Εδώ δεν μιλάμε απλώς για εγωισμό, αλλά για μεγάλη γαιδουριά, αφού μιλάμε για κάτι που γίνεται εδώ και καιρό.  Αυτός είναι ο ορισμός του ''πνίγομαι σε μια κουταλιά νερό''.

Η ώρα είναι 3.06 και επιτέλους τέλειωσε η ανάρτηση αφού μεσόλαβησε κι ένα τηλεφώνημα διαρκείας με μια φίλη μου. Ένα τραγούδι για καληνύχτα και τέλος για σήμερα.


Καλό ξημέρωμα!
Και μη ξεχνάτε να χαμογελάτε και να σκέφτεστε.

Υ.Γ. Αυτή είναι η εκατοστή ανάρτηση. Συγκινούμαι!

8 σχόλια:

  1. Να τις χιλιάσεις!!Περαιτέρω όταν κάνω νάνι γιατί οι έξοδοι θέλουν ξεκούραση μετά!Άντε νυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι άρρωστηηηη;;;;;ΤΙ έχειιιςς;;;Πώς περνααας μαθήματααααααα;;;Πήγαινε στο γιατρό και γρήγορα μη μας μείνεις στο τόπο καμιά ώρα!!Παπαπαπα δε προσέχεις καθόλου!:Ρ

      Οι εργαζόμενοι πέθαναν,ζήτω οι εργαζόμενοι!!:Ρ

      Σιγά μη σε ρωτήσουν και τι κάνεις!!Είπαμε όλοι έχομεν μια γαιδουριά δε μπορείς να την έχεις ολη εσυυυυυυ!!ΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ;;;;ΕΕΕ;;;:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Τι είπατε στο μεγάλο τηλεφώνημα δε μας είπες!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ! :)

      Ρε συ δε ξέρω πως έκατσε και τα πέρασα αυτά, στη χειμερινή εξεταστική είχα διαβάσει πολύ περισσότερο, φαντάζεσαι το σοκ μου. :P

      Αυτό περί εργαζομένων θα'θελα να μου το αναλύσεις τώρα ή κάποτε, από δω ή από mail ή από το blog σου με τον μοναδικό σου τρόπο. :P

      ΜΙΑ γαιδουριά; Μιλώ για ΤΗΝ γαιδουριά! :P Ωραίες φιλίες ρεεε. xD

      Σε αφορά;; I don't think so...και προσοχή με τα ξενύχτια εσύ. :P

      Διαγραφή
    3. Τίποτα ρε!!:Ρ

      Είσαι από πάστα για τα δύσκολα,κανονική τούρτα παγωτού και όχι σοκολατίνα!!χαχαχα!!

      Όποτε γουστάρεις πες μοι!!!Όποτε γουστάρεις και αγαπάς μανδαμ!!:Ρ:Ρ

      Ε ΝΑΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙΣ ΤΗΝ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΑΧΑΙΡΕΥΤΗ!!:Ρ:Ρ:Ρ
      Ε μα ναι,ισότιμες!!:Ρ

      Ναι με αφορά!!Τα πάντα με αφορούν!!Ότι γίνεται με αφορά!!Βγάλε το σκασμό λοιπόν και κατέβαινε!!:Ρ:Ρ

      Εγωωω;;;Επειδή έχω να κοιμηθώ νωρίς ούτε και εγώ θυμάμαι από πότε;;;Εεε;;:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    4. Να'χαμε μια τούρτα παγωτοή τώρα. :P

      Ε στείλε εσύ όποτε νιώσεις έτοιμος για σχολιασμό, αμάν πια. :P

      Εσύ στην γαιδουριά έχεις master :P

      ΡΕ ΑΙ ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ. :p

      Όποιος την νύχτα περπατεί λάσπες και σκατά πατεί. :P

      Διαγραφή
    5. Εγώ πάω να πάρω και εσύ κάνε ότι θες!!:Ρ:Ρ

      Πάντα μπορώ να σχολιάζω!!:Ρ:Ρ:Ρ
      Με προσβάλλει λιγάκι!!:Ρ:Ρ

      Ε ας έχω και εγώ κάπου ένα μάστερ!!χαχα!!

      Τσ τσ τσ τσ!!Μίλα καλύτερα δεσποινις!!Πρόσεχε πως μιλάς!

      Προσέχω εγώ,χαλάρωσε!!Εσύ να προσέχεις που μεθάς και δε ξέρεις ποιος σε πηγαίνει σπίτι και τι σου κάνει!!αχαχαχαχα!!

      Διαγραφή
  2. Ναι, έτσι όπως πάει οι της χ.α. στα πλαίσια της κοινωνικής τους προσφοράς, τις ημέρες με καύσωνα θα καταβρέχουν τις γριές με λάστιχο για να μην πάθουν θερμοπληξία.
    Αυτό να δω και μετά νομίζω θα τα έχω δει όλα!

    Να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Αθηνά είμαι σίγουρη πως πρόκειται για το επόμενο στάδιο! Δεν την αντέχω τόση ''καλοσύνη'', θα βάλω τα κλάμματα! :P

      Σ'ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.